تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

کوچکی اندام تناسلی کودک

میکروپنیس یا اندام تناسلی کوچک ، اصطلاحی است که برای توصیف دستگاه تناسلی استفاده می شود که 2.5 انحراف استاندارد کوچکتر از اندازه طبیعی برای سن و نژاد کودک است. در این حالت ، اندام تناسلی کودک در حالت کشیده کمتر از 1.9 سانتی متر (3.4 اینچ) و آلت تناسلی مرد در بزرگسالی در حالت استراحت (بدون تحریک) 7 سانتی متر (2.4 / 3 اینچ) است. و قائم به اندازه آن 12.5 سانتی متر (5 اینچ) است. یک آلت تناسلی کوچک می تواند ناشی از یک اختلال ژنتیکی یا یک اختلال هورمونی باشد.


از نظر آماری ، اندام تناسلی کوچک در 0.6 of افراد رخ می دهد. اصطلاح میکروپنیس زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بقیه ساختارهای باروری مانند کیسه بیضه ، بیضه ها و پرینه طبیعی باشند.

درمان میکروپنیس دستگاه تناسلی کوچک اطفال دکتر

درمان میکروپنیس برای هر کودک متفاوت است. اولین درمان تستوسترون درمانی است که توانایی آلت تناسلی را در پاسخ به هورمون های رشد آزمایش می کند.

نگرانی های والدین را در مورد اندازه اندام تناسلی مردان برطرف کنید.

دو روش برای درمان "اندام تناسلی کوچک" وجود دارد. م effectiveثرترین دارو قبل از 14 سالگی و جراحی پس از بلوغ.

اندازه طبیعی اندام تناسلی کودکان چقدر است و اگر اندازه طبیعی نیست؟ روشهای درمان اندام تناسلی کوچک در کودکان را بیاموزید.


دلایل زیادی وجود دارد که اندازه طبیعی اندام تناسلی کودکان کوچک است.


والدین بسیار نگران این موضوع هستند. البته ، ممکن است مشکلی وجود نداشته باشد و نگرانی بی اساس باشد ، اما شما نگران هستید و این نگرانی ها می تواند ناشی از تعدادی سوء تفاهم و همچنین اعلامیه های ماهواره ای باشد که اکثر آنها برای فروش هستند. این محصولات شما هستند که افکار منفی را در ذهن بیننده شکل می دهند.


فقدان اندازه طبیعی اندام تناسلی در کودکان یک بیماری نادر است ، اما برای کوچکی اندام تناسلی کودک درمانی وجود دارد که می توان با مراقبت و توجه به ساده ترین روش ممکن درمان کرد. مانند هر بیماری دیگری ، زگیل تناسلی در کودکان یا زگیل تناسلی دارای تعریف علمی خاصی است.


برخی از افراد ممکن است انتظارات خاصی از خود داشته باشند که علت بیماری نیست ، بلکه نوعی حساسیت است.


اندازه طبیعی دستگاه تناسلی پسر چقدر است؟

اندازه طبیعی اندام تناسلی کودکان در کودکان بزرگتر از یک سال. طول اندام تناسلی شما وقتی کشیده می شود کمتر از 1.9 سانتی متر است. دلیل کوچکی در این مورد وجود دارد که اگر زود تشخیص داده شود ، به نوزاد بسیار کمک می کند و او بهبود می یابد. کافی است برخی از والدین از بدو تولد و حتی در دوران بارداری به پزشک مراجعه کنند.


توجه: امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان بیماری را با سونوگرافی داخل رحمی در جنین مرد حتی در ماه های آخر بارداری تشخیص داد.


در پسران دارای اضافه وزن ، آلت تناسلی در زیر ناحیه تناسلی به نام آلت تناسلی مخفی یا مدفون پنهان است ، با آلت تناسلی کوچک تفاوت دارد. در بسیاری از موارد ، با رشد و کاهش وزن کودک و نیازی به جراحی ، مشکل برطرف می شود ، اما گاهی اوقات می تواند جواب دهد.

اندازه طبیعی اندام تناسلی کودکان.

برای مثال:


بیضه ها پایین نمی آیند ؛ هر دو بیضه باید در کیسه بیضه اما در بیضه باشند


مشخص نیست که این افراد در آینده باروری نخواهند داشت.


هیدراتاسیون کیسه بیضه یا هیدروسل ؛ در هنگام تولد ، کیسه بیضه یک ناخنک است و نشان می دهد که کیسه حاوی مایع یا هیدروسل است.


تناسلی تنبل ؛ دختر یا پسر بودن پسر را نمی توان بر اساس آلت تناسلی قضاوت کرد.


شروع بلوغ ؛ باید بررسی شود و دو مشکل وجود دارد:


شروع و بدون دیر شروع ، که یک فاجعه است بزرگ شدن بیضه به احتمال زیاد در سنین 12 تا 14 سالگی رخ می دهد


تنگی مجرای ادرار ؛ (باعث فشار بر مثانه و کلیه ها می شود و می تواند به صورت سرپایی تسکین یابد)


برش ؛ سن بالای 2 ماه بهترین گزینه برای عمل ختنه است.


هیپوسپاریا ؛ باز شدن مجرای پیشابراه زیر موقعیت طبیعی.


عفونت مجاری ادراری؛ پس از عفونت ، کودک باید از نظر رفلاکس آزمایش شود.


چرخش آلت تناسلی کج است یعنی چرخش آلت تناسلی وجود دارد و بهتر است با متخصص مشورت کنید.


hygiene بهداشت دستگاه تناسلی ؛ قبل از ختنه ، بهداشت بعد از پوست از همه مهمتر است.


گهگاه پوست ختنه گاه را به عقب فشار دهید تا بین پوست و کاپوت چسبندگی ایجاد شود.


این کار را نکنید و از تجمع ترشحات جلوگیری کنید.


مشاهده کردن

فقط باید درمان کرد هرچه زودتر و از سنین پایین تر شروع کرد تا پیشرفت سریع هم سریع تر انجام شد.

برای درمان کوچکی آلت به نوجوانانی که هنوز در سن بلوغ استفاده می شوند از پادهای مخصوص استفاده می کنند که بدون عارضه می شود و هفته ای دو بار روی آلت مالیده می شود.

آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده است

آیا می دانید ، آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده است؟ با وجود این عارضه چه مشکلاتی فرد شخصیت را تهدید می کند؟ گاهی مشکلی که در آلت تناسلی افراد چاق و بویژه کودکان ، دیده می شود ، به این خاطر است که آلت تناسلی در زیر چربی ناحیۀ عانه مخفی می شود ، که اصالتاً به آن "آلت تناسلی دفن شده یا مخفی شده" می گویند ، باید بدانید که این با ک.چک بودن آلت تناسلی خیلی فرق دارد. در بسیاری از موارد با بزرگ شدن کودک و کاهش وزن وی ، این مشکل برطرف می شود ، ولی گاهاً خود فرد چاق نیست ولی بعلت حجم زیاد چربی ناحیۀ عانه 3-2 سانتیمتر از آلت تناسلی در چربی فوق مدفون می شود. اگر این عارضه توسط والدین به موقع تشخیص داده شود ، با یک عمل خیلی ساده می توانم آن را برطرف و درمان کرد.


علائم آلت تناسلی نهفته در کودکان بزرگتر عبارت از:

• درد در زمان ادرار کردن

• التهاب شدید ناحیه ختنه گاه

• کودک نمی تواند مسیر ادرار را مستقیماً داشته باشد

• مشکل در رعایت بهداشت دستگاه تناسلی

• مشکلات روحی و روانی

درمان آلت تناسلی غیر طبیعی و کوچک

به طور کلی ، پس از 8 سالگی ، پزشک می تواند کمی برای رشد آلت تناسلی پسر انجام دهد. برای پسران ۸ سال و کوچکتر ، ممکن است درمان تغییر تستوسترون استفاده شود ، اما حتی در این صورت نیز در کودکان ۳ ساله و کوچکتر واقعاً فعال است.


اگر درمان می شود تستوسترون را به میزان کافی به موقع انجام داد (که در عرض ۱۲ هفته در سه تزریق داخل عضلانی انجام شد) ممکن است اندازه آلت تناسلی کودک متناسب با میزان مرجع برای سن او افزایش یابد. بعد از ۸ سالگی ، درمان تغییر تستوسترون تاثیر کمتری را داشت.


در مورد پسران بزرگتر ممکن است برای درمان ناهنجاری ها نیاز به عمل داشته باشید. این روش ممکن است به صورت موردی متفاوت باشد ، اما ممکن است شامل ختنه یا عمل جراحی ترمیمی باشد که در آن پوست آلت تناسلی مرد جدا شده و با بخیه ها و پیوندهای پوست جابجا شود.


عمل بزرگ شدن آلت تناسلی (فالوپلاستی) تا پیش از ورود به سنین بالا یک گزینه منطقی نمی شود. خطر عوارض ممکن است از مزایای آن بیشتر باشد و در بهترین حالت نتایج متغیر باشد.


اگر نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی در پسرانی که از بلوک آنها می توانم درک کنم درک شده است ، اما احساسات منعکس شده یا تقویت شده توسط والدین و اعضای خانواده مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد