تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

زگیل تناسلی مردان

چرا و در چه مناطقی زگیل تناسلی در مردان ظاهر می شود؟

اول از همه ، به یاد داشته باشید که زگیل تناسلی یک ویروس مقاربتی است ، به همین دلیل است که شما با فردی که ناقل این ویروس است رابطه جنسی دارید. در مردان و زنان ، ویروس HPV می تواند بسیار دیر ظاهر شود و تا چند ماه هیچ علامتی از خود نشان ندهد. به همین دلیل ، شما ممکن است آگاه نباشید که شریک زندگی شما حامل جنسی است. انتقال مستقیم ویروس از طریق تماس پوست به پوست. زگیل تناسلی یکی از مسری ترین بیماری های پوستی است و از اولین تماس گسترش می یابد ، بنابراین بهتر است همیشه از کاندوم استفاده کنید.

زگیل تناسلی خفیف در مردان و زنان

زگیل تناسلی شایع ترین بیماری های مقاربتی است. متأسفانه بسیاری از مردان و زنان به قدری به این بیماری مبتلا هستند که ابتدا از آن مطلع می شوند ، گاهی اوقات زمانی بعد از شروع بیماری.

 

از طرف دیگر ، استفاده از کاندوم محافظت کافی برای جلوگیری از ظهور زگیل تناسلی را ارائه نمی دهد. هیچ اصل واضحی برای تقسیم مقادیر زیاد زگیل تناسلی وجود ندارد. اگر می خواهیم آستانه ای برای زگیل تناسلی داشته باشیم ، باید عامل متغیر را در نظر بگیریم.

 ناخن های خود را نجوید. زگیل ها اغلب در پوست آسیب دیده با خراش های میکروسکوپی یا قابل مشاهده ظاهر می شوند. به عبارت دیگر ، روی پوست سالم زگیل ایجاد نمی کند. جویدن پوست ناخن ها راه را برای ورود ویروس باز می کند.

 

ناخن های کسی را بجوید

 

- برای داشتن پوست و ناخن سالم ، از همان کاغذ سنباده ، سنگ پا و ناخن گیر که برای ناحیه زگیل استفاده کرده اید استفاده کنید. یکبار از لاک ناخن استفاده کنید.

 

- با احتیاط و توجه از آرایش استفاده کنید و از مالیدن و خاراندن سطح با زگیل خودداری کنید. از ابزارهای برقی برای اصلاح استفاده کنید.

 

از تماس مستقیم با زگیل خودداری کنید. این شامل زگیل های خود شما می شود.

 

به زگیل ها آسیب برساند. آسیب به زگیل باعث گسترش آنها می شود.

 

این موارد برای زگیل تناسلی نیز باید در نظر گرفته شود.

برخی از علائم زگیل تناسلی که می توانم شامل آنها باشم:

 

1- کشیدگی های قهوه ای یا کوچک یا بزرگ به شکل گوشت در ناحیه تناسلی

2- زگیل گل کلم از چندین زگیل در کنار یکدیگر تشکیل شده است.

خارش یا ناراحتی در ناحیه تناسلی

4- زگیل هایی که در حین رابطه جنسی خونریزی می کنند

علائم زگیل تناسلی در مردان و زنان به شرح زیر است:

وجود زائده های گوشتی برجسته ، محکم و محکم در ناحیه تناسلی و به صورت زگیل های جدا شده کوچک یا توده های بزرگ به شکل عضلات متراکم و آگلومرات رخ می دهد.

زگیل های تناسلی معمولاً رنگ پوست دارند ، اما در برخی موارد ممکن است تیره تر یا روشن تر از پوست باشند.

در طول رابطه جنسی دهانی ، این اکستنشن ها می توانند در دهان ، زبان ، لب و گلو ایجاد شوند.

خارش و سوزش در زگیل ها

وجود رطوبت و ترشحات در زگیل های تناسلی

اگر آنها در مجاری ادراری یافت شوند ، باید باعث خونریزی ، درد و انسداد مجاری ادراری شوند.

آیا ویروس پاپیلومای انسانی در معرض ابتلا به سرطان است؟

بیش از 40 نوع مختلف ویروس پاپیلومای انسانی وجود دارد که می تواند ناحیه تناسلی را آلوده کند ، و این ویروس ها در جمعیت بسیار شایع هستند.

 

انواع ویروس پاپیلومای انسانی که باعث زگیل تناسلی (آنوژنیتال) می شوند ممکن است با انواع مختلفی که می توانند باعث ایجاد زگیل تناسلی یا سرطان گلو (گلو) در مردان و زنان شوند ، متفاوت باشد.

 

انواع ویروس پاپیلومای انسانی مرتبط با سرطان ، ژنوتیپ های پرخطر نامیده می شوند ، در حالی که ژن های ایجاد کننده زگیل تناسلی ، ژنوتیپ های کم خطر نامیده می شوند.

عفونت ویروس پاپیلومای انسانی چقدر شایع است؟

 

از سه نفر از چهار فرد فعال جنسی خواسته شده است که در برهه ای از زندگی خود به ویروس پاپیلومای انسانی مبتلا شده باشند. هرچه شریک جنسی بیشتری داشته باشید ، احتمال ابتلای شما به ویروس پاپیلومای انسانی بیشتر است.

 

علائم عفونت ویروس پاپیلومای انسانی چیست؟

 

زگیل های تناسلی برجستگی های مسطح یا شکلی مانند هستند که بدون درد هستند و ممکن است خارش داشته باشند و گاهی خونریزی کنند. این زگیل ها می توانند در کشاله ران ، اندام تناسلی ، باسن و واژن یا مقعد ظاهر شوند. در موارد نادر ، در دهان نیز یافت شده است.

 

از آنجا که بسیاری از انواع عفونت ویروس پاپیلومای انسانی نمی تواند علت باشد ، برخی از افراد علائم عفونت را ندارند.

آیا درمان زگیل تناسلی مردان در خانه امکان پذیر است؟

زگیل تناسلی مردان ضایعات کوچکی روی پوست در ناحیه تناسلی است که می تواند در اثر عفونت در ناحیه تناسلی ایجاد شود. در مردان ، این زگیل های تناسلی می توانند روی آلت تناسلی ، مجرای ادرار (لوله ای که ادرار از آن عبور می کند) ، کیسه بیضه (کیسه ای که حاوی بیضه ها است) ، بالای ران ، مقعد یا داخل آن ظاهر شوند.

 

زگیل تناسلی در مردان می تواند به دلیل رعایت نکردن بهداشت ، ضعف سیستم ایمنی ، رابطه جنسی محافظت نشده یا داشتن شریک جنسی متعدد ایجاد شود. همیشه بهتر است بیماری را در اسرع وقت درمان کنید ، زیرا این زگیل ها می توانند بزرگتر شده و ناراحتی بیشتری ایجاد کنند.

 

روشهای زیادی برای درمان زگیل تناسلی در مردان وجود دارد. با این حال ، از آنجا که بسیاری از مردان از مراجعه به پزشک در مورد این بیماری خجالت می کشند ، به دنبال یک درمان خانگی سریع و م toثر برای درمان زگیل تناسلی مردان هستند. در حالی که ما فکر نمی کنیم نیازی باشد که مردم از این عارضه نسبتاً شایع رنج ببرند ، ما می خواهیم در مورد بهترین داروهای خانگی برای زگیل تناسلی در مردان صحبت کنیم. پس به ما بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد