تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

زگیل تناسلی زنان

پیامدهای وارد کردن HPP به بدن چیست؟

 

همانطور که در بالا ذکر شد ، اکثر افراد پس از ابتلا به PPH دچار مشکل می شوند ، اما وجود احتمالی ویروس در بدن در شرایط خاص خطرناک است. زنان بارداری که در بدن خود این ویروس را دارند می توانند در دوران بارداری تغییراتی در سلول های دهانه رحم یا زگیل های تناسلی ایجاد کنند که برای جنین خطرناک است. اگر مشکوک هستید که به ویروس مبتلا هستید ، ممکن است در دوران بارداری آزمایش های منظم داشته باشید و تست پاپ را از دست داده باشید. همچنین ، از متخصص پوست خود در مورد واکسن HPV خود بپرسید و در صورت حساسیت آن را دریافت کنید.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی نام دیگر زگیل تناسلی زنان است. متأسفانه عفونت با این ویروس در مراحل اولیه علائم را نشان نمی دهد. برخی از زگیل های تناسلی زنان نیز در داخل واژن و دهانه رحم ایجاد می شوند. زگیل های تناسلی 16 و 18 شایع ترین انواع سرطان دهانه رحم هستند.

 

زگیل مقعدی چیست؟

زگیل های مقعدی معمولاً در اثر رابطه جنسی مقعدی ایجاد می شوند و بهترین و ارزان ترین درمان لیزر CO2 است. بهتر است در قسمت هایی از کانال مقعد و راست روده فرد مبتلا به دنبال زگیل باشید. بیشتر اوقات ، ویروس زگیل تناسلی از طریق تماس جنسی هدفمند منتقل می شود ، اما در موارد نادر می تواند از طریق پخش پوست در ناحیه یا تماس پوستی با زگیل های آلوده منتقل شود.

 

زگیل های تناسلی خارج از هدف و خارج از هدف را می توان با لیزر ، سوزاندن ، ژل الدارا ، پدوفیلی و انجماد درمان کرد. با این حال ، زگیل های مقعدی نیاز به جراحی رکتوسکوپی تحت بیهوشی دارند.

علل زگیل تناسلی در مردان و زنان

اکثر افرادی که می توانند زگیل تناسلی ایجاد کنند ، به ویروس پاپیلوم آلوده هستند. بیش از 70 نوع ویروس پاپیلوم وجود دارد که روی ناحیه تناسلی تأثیر می گذارد. HPV سرعت انتقال بالایی دارد ، به همین دلیل است که عفونت مقاربتی محسوب می شود.

 

زگیل های تناسلی در اثر انواع HPV ها و ویروس ها ایجاد می شوند که باعث ایجاد زگیل در سایر قسمت های بدن می شوند ، نه روی دست ، اما متفاوت هستند. این ویروس نمی تواند از سایر نقاط بدن به ناحیه تناسلی منتقل شود و بالعکس.

 

راههای انتقال زگیل تناسلی

شما می توانید از راه های زیر به زگیل تناسلی مبتلا شوید:

 

تماس پوستی ، از جمله رابطه مقعدی و واژینال.

 

ما اسباب بازی های جنسی را به اشتراک می گذاریم

 

آن را منفجر کرد

 

این ویروس همچنین می تواند در هنگام زایمان از مادر به فرزند منتقل شود ، اما این مورد نادر است.

آیا زگیل تناسلی دردناک است؟

اگر می توانید زگیل تناسلی خود را در زمان مناسب درمان کنید ، آیا می توانید زگیل تناسلی دردناک داشته باشید حتی اگر در ناحیه زگیل احساس خارش ، حساسیت یا سوزش دارید؟

 

علل زگیل تناسلی زنان

همانطور که در ابتدا ذکر شد ، ویروس HPV باعث ظاهر شدن اندام ها در ناحیه تناسلی زن می شود. این ویروس از طریق رابطه جنسی واژینال ، مقعدی و دهانی منتقل می شود. افراد آلوده به این ویروس متوجه شریک جنسی خود نمی شوند. به همین دلیل امروزه ویروس های مقاربتی در بین مردان و زنان بسیار گسترده است.

 کاربر گرامی ، می توانید آزمایش HPV را برای تعیین ویروس HP انجام دهید ، فقط روی پیوند کلیک کنید.

 

از آنجا که زگیل تناسلی یک بیماری پوستی منتقله از راه جنسی است ، زمانی ایجاد می شود که یک فرد سالم با شخص دیگری رابطه جنسی داشته باشد. این ویروس بسیار مسری است و از طریق تماس پوستی منتقل می شود. بسیاری از افرادی که رابطه جنسی دارند می توانند در معرض این ویروس ها قرار بگیرند ، اما سیستم ایمنی بدن آنها را به سرعت از بین می برد.

 

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یک بیماری عفونی ناشی از عفونت ویروسی DNA به نام HPV است که از طریق تماس مستقیم جنسی منتقل می شود. زگیل تناسلی یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است. علت آن ویروس HPV است. زگیل تناسلی می تواند باعث درد ، ناراحتی و خارش در بیمار شود.

 

اما چگونه بفهمیم زگیل تناسلی داریم؟ به طور کلی ، مانند سایر بیماریهای ویروسی ، زگیل تناسلی در مراحل فعال خود بود. این شبیه تبخال است که در آن ویروس نهفته می تواند مدتی در بدن ما باشد و خود را به روش خاصی نشان دهد. اما HP وقتی خاموش است سریع ارسال می کند بنابراین باید مراقب باشم. اکثریت

افراد بالغ با سن کمتر از ۳۰ سال می شوند. هر سال نزدیک به 14 میلیون مورد ابتدایی جدید به این بیماری در ایالات متحده گزارش می شود. فرد می تواند به روش های زیر ویروس را به دیگران منتقل کند:

 

ارتباط جنسی از راه واژن ، مقعد یا دهان

تماس پوستی مستقیم در نواحی تناسلی

زایمان

زگیل های تناسلی همیشه بلافاصله پس از ابتدای فرد پدیدار نمی شوند. ظاهر شدن این زگیل ها می تواند شامل ماه یا سال به طول انجام شود.

 

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها بیان می کند که افراد بدون درمان با ویروس مقابله کرده اند و این مورد هیچ مشکلی برای سلامت فرد ایجاد نمی کند. پس از دفع یا از بین بردن ویروس ، فرد قادر به انتقال این بیماری را داشت. HPV انواع بسیار متنوعی دارد. تأثیری از HPV که باعث بروز زگیل تناسلی می شوند ، سرطان زا ایجاد می شود.

 

آیا ویروس hpv خطرناک است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد