تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

برای درمان نعوظ به چه پزشکی مراجعه کنیم

برای درمان نعوظ به کدام پزشک مراجعه کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، اختلال نعوظ دلایل زیادی دارد. بیماریهایی مانند فشار خون بالا ، دیابت ، استرس ، افسردگی ، مصرف برخی از داروها ، سیگار کشیدن و سیگار کشیدن ، مشکلات عاطفی و روانی ، ضعف ، استرس ، آسیب مغزی ، مشکلات هورمونی ، جراحی مثانه و پروستات ، همجنس بازان و غیره. ممکن است علت باشد. ثبت شده است. این باعث بیماری می شود.

 

از این رو ، می توان نتیجه گرفت که درمان اختلال نعوظ را می توان از نظر روانی و جسمی ارزیابی کرد. تشخیص اینکه آیا اختلال نعوظ علت روانی دارد یا جسمی ، به تشخیص متخصص است.

 

توصیه می شود ابتدا با یک درمانگر جنسی مشورت کنید ، به ویژه اگر با مشکلات عاطفی و روانی مانند استرس ، اضطراب ، افسردگی یا مشکلات با شریک زندگی خود روبرو هستید.

 

درمانگران جنسی برای تشخیص و درمان علل اختلالات جنسی با منشا روانی آموزش دیده اند. او می تواند شما را از نظر روانی و احساسی ارزیابی کند.

 

اگر یک درمانگر جنسی (درمانگر جنسی) اختلال نعوظ را تشخیص دهد و نیاز به نظارت بر این درمان داشته باشد ، وی همچنان به اورولوژیست یا سایر پزشکان صالح مراجعه می کند.

 

بنابراین ، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به درمان جنسی و اورولوژی داشته باشیم.

داروهایی که باعث اختلال نعوظ می شوند

برخی از داروها همچنین می توانند در 25٪ موارد زیر باعث اختلال نعوظ شوند:

 

1-داروهای مختلف ضد فشار خون (مانند هیدروکلروتیازید ، پروپرانولول)

 

2- داروهای ضد افسردگی (مانند آمی تریپتیلین ، فلوکستین)

 

3-درمان بیماریهای سیستم عصبی

 

4-داروهای ضد هورمونی مردانه (فلوتامید ، سیپروترون استات و غیره)

 

5-سایمتیدین (درمان زخم معده)

 

عوامل شیمی درمانی (سیکلوفسفامید ، متوترکسات و غیره)

 

7-مورفین

اختلالات جنسی و انواع آنها

اختلالات جنسی

اختلالات جنسی شامل اختلالات جدی پزشکی است که می تواند پاسخ جنسی فرد یا لذت جنسی باشد.

 

چرخه واکنش جنسی

در پاسخ عادی جنسی مردان و زنان مراحل مختلفی وجود دارد.

1. شهوت: انگیزه یا علاقه به فعالیت جنسی اغلب در تخیلات جنسی منعکس می شود

2. برانگیختگی / برانگیختگی: با تماس فیزیکی یا خارق العاده شروع می شود. با نعوظ نر و واژن و بزرگ شدن بیضه ها مشخص می شود. اختلال نعوظ ، تورم لب و بزرگ شدن رحم لگن در زنان علائم برانگیختگی است. هم مردان و هم زنان گرگرفتگی ، نوک سینه های حساس و افزایش تنفس ، نبض و فشار خون را تجربه می کنند.

3. ارگاسم: در مردان ، کیسه بیضه اندکی قبل منقبض شده و چند قطره مایع منی را خارج می کند. در زنان ، یک سوم خارجی واژن منقبض می شود و یک سوم بالایی منبسط می شود.

مردان انزال می کنند و زنان یک سوم پایینی واژن را منقبض می کنند. هم مردان و هم زنان دارای برانگیختگی صورت ، کاهش استرس ، ناراحتی ، انقباضات غیر ارادی اسفنکتر مقعد و فشار خون بالا در بدن هستند.

4- شفافیت: ماهیچه ها شل می شوند و سیستم قلبی عروقی به حالت اولیه باز می گردد. احساس سوزش در ناحیه تناسلی مردان و زنان. مردان دوره ای از بی تفاوتی را تجربه می کنند که چند دقیقه طول می کشد و دیگر نمی تواند ارگاسم بازی کند. زمان واکنش زنان بسیار کم است یا اصلاً وجود ندارد.

درمان خوراکی برای اختلال نعوظ

داروهای خوراکی بسیاری از مردان مبتلا به اختلال نعوظ را با موفقیت درمان می کنند. این داروها عبارتند از:

 

سیلدنافیل سیترات یا ویاگرا

تادالافیل

وردنافیل

هاوانا ردیف

هر چهار دارو اثر نیتریک اکسید را افزایش می دهند. این ماده شیمیایی طبیعی توسط بدن تولید می شود و در نهایت ماهیچه های آلت تناسلی را شل می کند. این جریان خون را افزایش می دهد و درنهایت باعث ایجاد نعوظ در پاسخ به تحریک جنسی می شود.

 

مصرف یکی از این داروها به طور خودکار منجر به نعوظ نمی شود. برای اینکه فیبرهای عصبی آلت تناسلی نیتریک اکسید آزاد کنند ، ابتدا باید تحریک جنسی ایجاد شود. این داروها فقط این سیگنال را تقویت کرده و عملکرد طبیعی آلت تناسلی را القا می کنند.

 

این داروها میل جنسی را تحریک نمی کنند و نباید توسط افرادی با نعوظ طبیعی مصرف شوند.

درمان اختلال نعوظ

این روش دو نوع است: درمان اختصاصی و درمان غیر اختصاصی. درمان های غیر اختصاصی شامل روان درمانی ، هورمون درمانی ، تغییر رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی است. تغییر در شیوه زندگی خود می تواند استرس روانی را کاهش داده و بر مشکلاتی مانند درگیری عروق خونی در تغییر رژیم ها تأثیر بگذارد.

 

جالب است که دوچرخه سواری و ورزش طولانی مدت می تواند این مشکلات را به دلیل آسیب مکرر بیشتر به عروق ناحیه تناسلی ایجاد کند.

سب شروع کنید.

ناتوانی جنسی با منشاء روحی و روانی

توانائی جنسی مردان ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با شرایط و حالت روحی فرد دارد. به عنوان مثال وارد شدن به استرس های حاد زندگی از قبیل تالمات روحی مثلا از دست دادن عزیزان یا شوک از شکست در کار و فعالیت های شغلی ، خواب کمتر ، استرس های زیاد روزمره ، داشتن خلق عصبی و پرخاشگر ، استراحت جسمی باعث ایجاد شدید شد میل جنسی و از طرف ناتوانی جنسی می شوند و از طرف هر چه خوب ، آرامش ذهنی و جسمی بیشتر باشد و تغذیه مناسب و استراحت کافی باعث افزایش میل و توان جنسی خواهد شد.

بعضاً اختلال نعوظ بیاهمیت و خیلی مختصر چنین ترسی در مردان ایجاد می کند که در روابط خود بسیار مضطربانه عمل کرده اند و مشکل دو چندان انجام شده است. زنان باید حساسیت ویژه ای را نسبت به این موضوع داشته باشند و از همسرشان انتظار داشته باشند که وجود داشته باشند.

 

صبر و درک همسران در درمان ناتوانی جنسی بسیار قوی است. از طرف دیگر مرد باید در این مورد با همسرش گفتگو و مشورت کند ، که زن را حامی و پشتیبان خود بداند. اگر مردی برای حل این مشکل به تنهایی تلاش می کند ، به نتیجه نهایی نیازمند شود.

 

گرچه ناتوانی زودگذر نگران کننده نیست ، ناتوانی جنسی دائمی نیز با کمک حرفه ای قادر به درمان نیست. ناتوانی جنسی ممکن است در مدت زمان یا در موارد خاص ناگهانی ایجاد شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد