تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

تنگی مجرای چیست

تنگی مجرای در زنان و مردان و آقیان و کودکان درمان قطعی این بیماری چگونه است

گالری عکس زگیل تناسلی مردان

برای درمان زگیل تناسلی به کدام پزشک مراجعه کنم؟

برای درمان زگیل ، می توانید با اورولوژیست ، متخصص زنان و متخصص پوست مشورت کنید. با این حال ، از آنجا که زگیل تناسلی در ناحیه حساس آلت تناسلی و حتی داخل مجرای ادراری ایجاد می شود ، تشخیص متخصص زگیل تناسلی بسیار مهم است و نه از روی ناآگاهی یا نادانی. مشکلی در مجرای ادرار و ناحیه تناسلی ایجاد نمی کند. بنابراین ، متخصص اورولوژی می تواند زگیل تناسلی را بهتر درمان کند. فیلم درمان زگیل تناسلی پروفسور حسین کرمی را می توانید در انتهای این مقاله مشاهده کنید.

 

درمان زگیل تناسلی زنان

زگیل تناسلی در زنان چگونه است؟ در دختران یا زنان مجرد ، زگیل تناسلی در ناحیه تناسلی ، مقعد و دهان نیز ایجاد می شود. متأسفانه ، اگرچه زگیل های تناسلی زنان از انواع پرخطر هستند ، اما می توانند منجر به سرطان دهانه رحم شوند. برای راحتی شما ، خانم ها ، زگیل تناسلی توسط متخصص زنان در مطب من درمان می شود.

 

علت ایجاد زگیل تناسلی در زنان در درجه اول ویروس HPV است که در طول رابطه جنسی با فردی که دارای زگیل تناسلی است منتقل می شود.

درمان قطعی زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی از داروهای بدون نسخه زگیل استفاده نکنید. زگیل تناسلی در اثر انواع مختلف HPV ایجاد می شود و درمان زگیل در نقاط دیگر بدن اغلب م thanثرتر از زگیل تناسلی است. معایب بدرفتاری بیشتر از مزایای آن است.

 

برخی از داروهای خانگی می تواند برای انسان مفید باشد ، اما حتی می تواند به بدن شما آسیب برساند. قبل از استفاده از هرگونه درمان خانگی با پزشک خود مشورت کنید.

 

چشم انداز بیماری و نحوه مقابله با آن

 

این یک عارضه عفونت HPV است که یک عارضه شایع و قابل درمان است. آنها می توانند با گذشت زمان از بین بروند ، اما درمان برای جلوگیری از عود آنها و عوارض جانبی احتمالی مهم است.

 

اگر فکر می کنید این مشکل را دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. آنها می توانند این مشکل را تشخیص داده و بهترین گزینه های درمانی را ارائه دهند.

 

همچنین مهم است که با شریک خود صحبت کنید. ممکن است سخت به نظر برسد ، اما صادق بودن در مورد وضعیت شما به محافظت از شریک زندگی شما در برابر عفونت و عفونت HPV کمک می کند.

پماد مورد استفاده در درمان زگیل تناسلی

اگر زگیل های تناسلی کوچک هستند ، می توان آنها را با پماد زگیل از بین برد. در اینجا چند پماد برای درمان زگیل تناسلی وجود دارد:

 

امی کویمود (آلدرا ، زیکلارا)

 

استفاده از این پماد توانایی بدن شما در مبارزه با زگیل تناسلی را افزایش می دهد. هنگام استفاده از پماد از برقراری رابطه جنسی خودداری کنید ، زیرا این می تواند کاندوم را ضعیف کرده یا پوست همسرتان را تحریک کند. عوارض جانبی این کرم موضعی شامل قرمزی ، تاول ، خارش ، درد ، سرفه ، بثورات و خستگی است.

 

پودوفیلین و پودوفیلوکس (کندیلوکس)

 

پودوفیلین یک ماده گیاهی است که بافت زگیل های تناسلی را از بین می برد. این محلول باید توسط پزشک شما استفاده شود. Podofilox حاوی همان ماده فعال است که می توانید در خانه خریداری کنید.

 

 هرگز از این داروها برای درمان زگیل تناسلی داخلی استفاده نکنید. این داروها نباید در دوران بارداری استفاده شوند. عوارض جانبی این داروها شامل سوزش خفیف پوست ، سوزش و درد است.

 

تری کلرواستیک اسید (TCA)

 

اسید تری کلرواستیک برای سوزاندن زگیل استفاده می شود. همچنین می تواند برای از بین بردن زگیل های داخلی استفاده شود. عوارض جانبی این دارو شامل سوزش خفیف پوست ، سوزش و درد است.

 

سینکاتچین ها

 

از این کرم موضعی می توان برای درمان زگیل در داخل ، خارج و اطراف مقعد استفاده کرد. عوارض جانبی این پماد معمولاً خفیف است و ممکن است شامل قرمزی ، خارش ، سوزش و درد باشد.

چند نوع زگیل تناسلی وجود دارد؟

HPV مخفف ویروس پاپیلومای انسانی است. این ویروس شایع ترین عفونت مقاربتی است. HPV معمولاً مضر نیست و به خودی خود از بین می رود ، اما برخی از انواع آن می توانند باعث سرطان یا زگیل تناسلی بدخیم شوند.

 

بیش از 100 نوع HPV وجود دارد که 60 نوع از آنها باعث ایجاد زگیل در دست و پا و 40 مورد آن زگیل تناسلی است.

 

بیشتر زگیل های تناسلی توسط انواع 6 و 11 ویروس HPV ایجاد می شوند. زگیل ها ، گرچه تحریک کننده هستند ، از جمله انواع کم خطر عفونت HPV هستند. زیرا باعث سرطان یا سایر مشکلات پوستی نمی شوند.

اسلی و حدود 1910 مرد به سرطان مقدم هستند.

 

خطر ابتلا به سرطان مقعد در مردان همجنسگرا و دوجنسگرا در حدود 17 برابر بیشتر از مردان است که تنها با یک زن رابطه جنسی دارند. همچنین مردان به HIV (ویروس نقص سیستم ایمنی بدن) در معرض خطر ابتلا به این سرطان قرار گرفته اند. سایر انواع ویروس اچ پی وی به نادرت سرطان را در مردان ایجاد کنید ، اما ایجاد زگیل های تناسلی می شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد